Ця вправа завершує комплекс завдань, які мають виховний акцент. Цього разу особливий наголос робиться на необхідності зберігати порядок у різних місцях. На екрані перед учнем міститься малюнок, що зображує те чи інше місце. Оскільки на кожному етапі ілюстрація нова, то і місця теж будуть новими, проте незмінним є одне – гармидер у них. Речі розкидані або знаходяться не на своєму місці, бруд та сміття на підлозі та робочих поверхнях. Над цим місцем літають феї. Ці казкові персонажі мають надзвичайну швидкість і люблять чистоту, але і їм треба допомогти. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб прибрати у приміщенні і допомогти таким чином чарівним феям. Учень шукає кожен інтерактивний обʼєкт і переносить його на те місце, котре йому належить. Наприклад, лампа має бути на столі, а не на підлозі, адже її призначення – освітлювати робочу поверхню. Крім того, дитина бачить ще й сміття, скажімо, обгортку від цукерки на підлозі. Учень має перенести її до смітника, адже сміттю місце хіба що там. Розібравшись з усіма обʼєктами на малюнку, дитина наводить лад і переходить разом з феями у нові декорації. Бачачи різницю між чистим простором і засміченим, учень розуміє, як важливо зберігати порядок будь-де. А наявність фей перетворює вправу на цікаву гру, адже тепер учень не просто прибирає кімнату (що йому доводиться робити і в житті), а допомагає персонажам, які люблять чистоту та порядок.
Учень/учениця:
- виділяє у предметах, мовних одиницях головні і другорядні ознаки;
- встановлює тотожність, схожість і відмінність між кількома предметами, мовними одиницями чи явищами;
- виконує логічне групування предметів, мовних об’єктів (за видовими і родовими ознаками, вилучає «зайвий» серед чотирьох-п’яти однорідних);
- встановлює логічну послідовність викладу подій;
- переносить знання і способи діяльності в нову ситуацію.
Учень/учениця:
- знає розклад дня, правила особистої гігієни, самообслуговування.