Вся важливість вивчення поділу слів на склади здебільшого полягає у тому, щоб навчитись правильно слова переносити, коли бракує місця у рядку. Це корисне вміння є дуже важливим для грамотного написання. Ця вправа підсумовує всі знання учня з даної теми. Цього разу учень працюватиме з цими текстом, хоча й з відносно маленьким. На екрані перед дитиною міститься два варіанти цього тексту. В обох є переноси тих самих слів, проте виконані вони по-різному. Завдання, яке ставиться перед учнем, сформульовано над ними, і дитина має знайти текст, в якому всі переноси правильні. Учень аналізує кожен випадок переносу по черзі, після чого виділяє той текст, який вважає правильним. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання. У тексті зустрічаються як особливі випадки переносу, наприклад, слів з апострофом тощо, або й прості випадки переносу по складах. Таким чином дитина на практиці тренується використовувати отримані під час виконання попередніх завдань знання. Крім того додатковою підказкою є те, що вкрай рідко один з варіантів буде правильним, а інший ні в межах одного варіанту тексту. Тобто якщо один перенос зроблено правильно, то другий, скоріше за все, теж.
Учень/учениця:
- переносить частини слів з рядка в рядок по складах;
- переносить частини слів з рядка в рядок за правилами переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків, з літерами "й" та "ь" у середині слів, із буквосполученнями "дж", "дз", "йо", "ьо", з апострофом, з подвоєними приголосними;
- не розриває злиття приголосного з голосним при перенесенні частини слова з рядка в рядок;
- переносить слова з подвоєними приголосними відповідно до правил.
Учень/учениця:
- слухає і розуміє усне висловлювання обсягом 70-90 слів; фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень (2-4) у тексті; кількість слів у реченні без прийменників, сполучників, займенників (до 4 слів);
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії із опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, опорні слова, словосполучення).
Учень/учениця:
- читає вголос доступні тексти цілими словами;
- переказує прочитаний текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, опорні слова, словосполучення);
- висловлює своє ставлення до подій, персонажів тексту.