Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже знайома з ідеєю антонімії – мовного явища, при якому утворюються пари слів, що мають протилежне лексичне значення. При роботі з антонімами важливо памʼятати дві особливості, що є характерними саме для них: антоніми, на відміну від синонімів, не можуть утворювати ряди слів – їх завжди тільки два; важливо памʼятати, що не досить знайти слово, що співвідносить з наданим по різниці у значенні – їх сенс має бути саме протилежним. Наприклад, якщо першим словом є «нудно», то його антонімом не може бути «радісно», хоча це слово дійсно належить до групи слів, що означають хороший емоційний стан, на відміну від першого. Антоніми мають бути точними, отже, для слова «нудно» має бути антонім «весело». У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з антонімією саме у випадку з прислівниками. На екрані перед учнем міститься набір слів, що належить до цієї частини мови. Вони є гармонійною частиною малюнка. Ця ілюстрація може змальовувати ту чи іншу ситуацію, містити безліч різних деталей, у ній може бути зображення кількох персонажів. Наприклад, учень, який записує у велетенський блокнот прислівники. У завданні, формулювання якого знаходиться над цим малюнком, вказано прислівник, антонім до якого і треба вибрати. Дитина вивчає лексичне значення кожного слова, яке є у цій ілюстрації, вибираючи серед них одне, значення якого є протилежним до поданого у завданні. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічні дії. Важливо памʼятати, що прислівники-антоніми мають належати до однієї й тієї ж групи за значенням, наприклад, ті, що описують настрій або відстань тощо.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.5
Прислівник із протилежним значенням
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися