Слова в українській мові досить різноманітні – існують випадки, в яких спостерігається досить великий збіг кількох приголосних або голосних. Спостерігаються такі явища як подвоєння, збіг шиплячих з «щ», який, як відомо, означає два звука тощо. Всі ці випадки є відносно складними для складоподілу, але важливо опрацювати їх, аби в майбутньому вони вже не були проблемою. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься малюнок. Він досить цікаво оформлений: є динаміка, додаткові персонажі, велика кількість деталей, а також звукова кнопка. Учень натискає на неї та чує відповідне слово. Під ним є кілька варіантів того, як його треба розділити на склади. Важливо, що учень, виконуючи цю вправу, не стикається з первинним способом написання слова – тільки з його звучанням. Таким чином звуковий ряд доповнює візуальний, і дитина вчиться сприймати слова мови комплексно, аби звуки та букви доповнювали одне одних. Учень має вибрати правильний варіант розподілення слова на склади, після чого пройде на наступний етап до подібного складного випадку. Кожне слово є цікавим з точки зору складоподілу, тож учень має бути заінтригованим цим завданням. Крім того, навіть якщо дитина помилиться та вибере неправильний спосіб розділу слова на склади, то все рівно пройде на наступний етап, побачивши перед цим правильний варіант. Це правило загальне для всіх завдань, але саме у цьому воно грає особливу роль, враховуючи його складність.
Учень/учениця:
- ділить дво-, трискладові слова на склади;
- вимовляє та\або розрізнює на слух вимовляння слів по складах;
- відрізняє правильний поділ слів на склади від неправильного.