Вчення про склади є наступним рівнем оволодіння мовою після вивчення окремих звуків та букв. Є правила, згідно з якими літери у слові (і відповідно звуки) розподіляються по складах. Наприклад, центром складу є голосний звук. Приголосні групуються коло нього. Самотній голосний може бути окремим складом, якщо його, скажімо, оточують інші голосні, але самотній приголосний – ні. Склади бувають закритими та відкритими. Закриті – це ті, де голосна оточена приголосними з обох боків, а відриті – коли вона сама або має приголосний звук тільки з одного боку. При розподілення букв на склади важливо памʼятаи, як вони групуються. На екрані перед учнем міститься малюнок, який зображує певну квітку. Ця ілюстрація підписана, тож слово-назва квітки теж є. Варіанти того, як це слово треба розподілити на склади, містяться під малюнком. Дитина ретельно вивчає кожен з них, знаходячи вади. Якщо учень виконує це завдання разом з батьками, то варто, аби дитина пояснила їм, які саме недоліки та помилки є у тих чи інших варіантах, адже правильним серед всіх варіантів є лише один. Дитина вибирає його та проходить на наступний етап завдання, де працюватиме з назвою іншої квітки. Таким чином ця вправа має певну тематичну спрямованість, що цікаво для дитини, адже вона має можливість вивчити більше назв квітів.
Учень/учениця:
- ділить дво-, трискладові слова на склади;
- вимовляє та\або розрізнює на слух вимовляння слів по складах;
- відрізняє правильний поділ слів на склади від неправильного.