Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Аудіювання – це не просто форма контролю рівня знань української мови. Це, перш за все, можливість дійсно ефективно пов’язати усне мовлення та писемне. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься записувати інформацію, яка подається на слух. На екрані перед школярем міститься зображення малюнка, котрий описує певну ситуацію. Вона також описується і у словесній формі у завданні. Сюжет малюнка такий: один персонаж диктує певний текст (оскільки ця вправа є першою у низці завдань у форматі аудіювання, то об’єм цього тексту мінімальний), а інші персонажі його записують. Завдання, яке має виконати дитина, полягає у тому, щоб допомогти цим персонажам правильно відтворити на письму усні інформацію. Для цього учень вписує у порожню ділянку на екрані це слово. Зробити це школяр може лише після того, як прослухає текст, а для цього необхідно натиснути на спеціальну кнопку відтворення сигналу біля персонажу, який диктує. Отже, учень уважно слухає звукове повідомлення, після чого згадує, які літери входять до складу цього слова, як його відтворити у писемному мовленні. Виконання цього завдання вимагає від школяра уважності, знання звуко-буквенного складу та вміння працювати з клавіатурою. Коли дитина вводить слово, яке потрібне для тих персонажів, яким він допомагає, то проходить на новий рівень, де буде інший подібний текст. Механіка виконання завдання залишається такою ж самою на всіх етапах вправи, хоча різноманіття слів, які треба відтворити на письмі й додає певної складності (а відповідно – і цікавості) вправі.  Додаткові персонажі, через яких дитина і виконує завдання, мають додати вправі більшої інтерактивності і зменшити навантаження на учня, який записує слово не для себе, а для інших учнів, допомагаючи їм.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.1
Слухаємо та записуємо
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися