Прислівники є незмінною самостійною частиною мови. Вони мають своє лексичне та граматичне значення, котре є самодостатнім і поза межами контексту, проте ці слова не мають морфем, які б змінювали граматичні категорії. Власне, і граматичних категорій, звичних для дієслів або іменних частин мови, вони не мають. Проте це не значить, що прислівники одноманітні – відсутність граматичних категорій компенсується великою кількістю розрядів прислівників, які визначаються питанням. Прислівник означає ознаку дії, стан та ознаку ознаки, а тому відповідає на всі питання, що мають звʼязок з цими категоріями значенням: «як?», «де?», «коли?» тощо. У ході виконання цього завдання дитина навчиться розподіляти прислівники саме за питаннями, які можна поставити до відповідних слів. На екрані перед учнем міститься дві робочі зони. Кожна підписана своїм питанням. Під ними є набір слів. Всі вони є прислівниками, деякі відповідають на перше питання, відповідно решта – на інше. Дитина має перенести ці прислівники у дані групи відповідно до питань, на які вони відповідають. Ця вправа є суто практичним тренажером, який має допомогти дитині навчитись ставити питання правильно і впевнено. Проте крім того дане завдання є досить важливим і для кращого розуміння прислівників у цілому, адже завдяки тому, що на кожному наступному етапі буде нова пара питань, дитина, рухаючись між рівнями завдання, познайомиться практично з усіма питаннями, що ставляться до прислівників. Також робочі області мають цікаве візуальне оформлення, а на кожному рівні є додатковий персонаж, наявність якого додає вправі більшої інтерактивності.
Учень/учениця:
- розрізняє та використовує прислівники, розуміє різницю між прислівником і прикметником;
- розуміє ступені порівняння прислівників;
- вживає лексичні конструкції із прислівниками.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.