Вміти рахувати склади, які входять до складу слова, входить до числа основних умінь, якими має оволодіти дитина при вивченні даної теми. Проте просте рахування – лише один зі способів тренування цього вміння. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з іншим форматом завдання, більш цікавим і складним, а саме – із сортуванням. На екрані перед учнем міститься дві робочі зони. Одна з них належить першому персонажу, що стоїть поряд з нею, інша – другому. Наявність цих героїв вносить у вправу більшого різноманіття та стимулює дитину старанніше її виконувати. Учень читає завдання, формулювання якого знаходиться над цими зонами, і з'ясовує, в яку з них треба перемістити слова з однією кількістю складів, а в яку – з іншою. Число складів може змінюватись на кожному етапі, наприклад, на одному рівні в першу зону треба перенести двоскладові слова, а в другу – трискладові, а на наступному ж етапі треба перенести в першу вже трискладові, а в другу – односкладові словесні конструкції. Відтак дитина має уважно читати завдання до кожного етапу вправи. Під цими робочими зонами міститься словесний ряд, який, власне, і є обʼєктом сортування. Дитина вивчає кожне слово, після чого переносить його у ту чи іншу робочу зону. Учень має памʼятати, що кількість складів відповідає кількості голосних звуків у слові. Відтак виконання цього завдання є досить простим, хоча й вимагає від учня уваги. Завдяки цій вправі вміння знаходити кількість складів у слові стане практично рефлекторним.
Учень/учениця:
- ділить дво-, трискладові слова на склади;
- вимовляє та\або розрізнює на слух вимовляння слів по складах;
- відрізняє правильний поділ слів на склади від неправильного.