Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Попередні завдання мали на меті дати дитині розуміння теми фразеологізмів, навчити її впізнавати такі специфічні мовні структури. Після цього наступний крок у оволодінні даною темою – це утворення влучних сталих виразів, чим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься своєрідна мовна рівність, утворена на кшталт математичній. У центрі знак рівності, а по різним його сторонам словосполучення. Одне, котре є цілком повним та завершеним, використовує слова (або навіть одне слово) у прямому значенні. По іншу сторону від знака рівності знаходиться фразеологізм, в якому бракує одного із елементів. Доти, доки цей вираз є неповним, його значення повністю відрізняється від значення слова чи словосполучення, яке використане у прямому значенні. Щоб утворити фразеологізм, необхідно підібрати елемент, якого бракує, та перенести його у порожню клітинку. Тоді специфічна комбінація слів набуває іншого значення, яке повністю відповідає рівності. Важливо, що слово, якого бракує, не вказане за допомогою літер. Натомість дитина працюватиме з малюнками, на яких зображено різних істот, предмети, явища тощо. Ілюстрації використовуються за рядом причин. По-перше, вони значно урізноманітнюють вправу – учню цікавіше працювати саме з такими обʼєктами, ніж лише зі словами. По-друге, дитина має виконати кілька операцій: взнати назву всіх малюнків, які служать варіантами для утворення фразеологізму, вибрати потрібний методом підставляння, і вже після цього – перемістити потрібний малюнок до порожньої клітинки. А така ускладнена послідовність дій стимулює концентрацію учня, тож він краще запамʼятає значення сталих виразів, які сам допоміг утворити.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.4
Утворюємо влучний вислів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися