Як лексично, так і граматично дієслова і іменники є дуже різними. Перша частина мови означає дію або стан предмета, а друга – називає сам цей предмет чи явище. Проте для того, щоб відразу розуміти, яка саме частина мови перед ним, дитині потрібна практика, яку надає це завдання. На екрані перед учнем міститься дві робочі зони. У першу треба перенести всі слова, що означають дію – тобто дієслова. Друга ж зона підготовлена для назв предметів, якими є іменники. Між ними є набір слів. Дитина читає їх по черзі і переносить кожне до своєї групи. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де механіка виконання завдання повторюється, щоправда слова будуть вже іншими. Виконуючи цю вправу, дитина, перш за все, порівнює іменники та дієслова та складає своє враження про нову для себе частину мови. Дитина має можливість оцінити як лексичні, так і граматичні розбіжності специфічних суфіксів та закінчень, які вказують на те, що перед учнем саме дієслово тощо. Це все робить знання дієслів значно більш глибокими і допомагає краще зрозуміти цю частину мови, а також її звʼязок з іншими. Крім того, дитина познайомиться з важливими формами дієслова, наприклад, з інфінітивом, який є його початковою формою, базою, на основі якої будуються всі часи тощо.
Учень/учениця:
- впізнає в реченні і розрізняє слова-назви предметів, знає термін "іменник" і розуміє його значення;
- ставить до слів питання "хто?", "що?";
- співвідносить слово і зображення відповідного предмета;
- змінює іменники за числами (один – багато);
- вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності;
- розподіляє слова на групи за значенням та питаннями;
- розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням;
- виявляє в ряду слів ті, що є близькими або протилежними за значенням.
Учень/учениця:
- впізнає в реченні і розрізняє слова-назви дій, знає термін "дієслово" і розуміє його значення;
- правильно ставить питання до дієслів різного роду й числа і часу;
- складає групи дієслів із певним лексичним значенням дії;
- виявляє і добирає слова, близькі і протилежні за значенням із значенням дії.
Учень/учениця:
- використовує загальновживані іменники, власні назви, впізнає іменники в реченні, змінює іменники за числами і родами, виявляє близькі та протилежні за заначенням, вживає та розуміє лексичні конструкції з іменниками.
Учень/учениця:
- розрізняє і правильно використовує дієслова, вміє змінювати дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.