Правила поведінки можуть здатись дитині нудними, проте саме вони допомагають великій кількості людей уживатись на одному просторі. Відтак вивченню цих правил має приділятись певна увага. На екрані перед учнем міститься малюнок – новий для кожного наступного етапу завдання. Він змальовує певну ситуацію, у якій фігурують діти. Вони можуть виконувати різні дії, відпочивати, галасувати – різноманіття малюнків вельми велике, як велике різноманіття різних занять, яким може себе присвятити дитина. У завданні, формулювання якого міститься над малюнком, вказано, де саме відбувається змальоване дійство. Дитина має відповісти на питання про те, чи доречна зображена поведінка для цього місця. Наприклад, чи правильно буде гратися у театрі під час вистави або читати у поїзді вночі. Ця вправа не стільки перевіряє знання дитини з даної теми, скільки вчить та підказує. Знизу є порожнє поле, куди дитина має сама ввести слова «так» чи «ні» (в залежності від того, чи дійсно можна себе вести змальованим чином у тому чи іншому місці). Рухаючись між етапами вправи, дитина запамʼятовує правила поведінки в різних місцях, а головне – де можна пошуміти й повеселитись, а де доведеться вести себе тихо. А якість і різноманіття малюнків, особливо тих, що зображують недопустиму поведінку, лише посилює цікавість учня до виконання завдання.
Учень/учениця:
- розуміє визначену мету навчальної діяльності;
- дотримується певної послідовності виконання завдання;
- переключається з одного виду роботи на інший;
- орієнтується в часі, відведеному на виконання поставленого завдання.
Учень/учениця:
- володіє мовним етикетом відповідно до ситуації (привітання, прохання, вибачення, подяка, комплімент, звертання);
- вміє поводитися у громадських місцях.
Учень/учениця:
- знає і розуміє користь праці, охайності, наполегливості (фразеологізми, прислів'я, приказки, загадки).
Учень/учениця:
- розуміє і прагне до набуття таких рис, як мужність, радість за інших, правдивість, скромність (фразеологізми, прислів'я, приказки, загадки).