Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Більшість мов світу є дуже гнучкими в плані творення нових слів на базі вже існуючих. Варто зазначити, що українська мова в цьому плані надає дуже багато можливостей для творчості: за допомогою вже існуючих коренів та набору суфіксів, префіксів, закінчень та ряду правил можна творити будь-які слова, головне, щоб вони не входили в протиріччя з головним принципам милозвучності і граматики. Проте створення зовсім нових слів – це вже вищий пілотаж, парафія письменників та митців від слова. Наразі достатньо й того, аби дитина навчилась утворювати словоформи та нові за значенням слова, користуючись різними елементами інших. У ході виконання цього завдання дитина займеться вивченням головних принципів словотворення. На екрані перед дитиною міститься зображення представника тої чи іншої професії. На кожному етапі буде знаходитись малюнок спеціаліста з нової професії. Поряд є речення, в якому вказана його діяльність. Учень має зрозуміти, що для української мови властивим є звʼязок того, що робить людина з тим, як її професія називається. Цей звʼязок не є абсолютнім, але трапляється часто. Наприклад, слово «пожежник», яке називає людину, яка тушить безконтрольне полумʼя, котре є загрозою для оточуючих, є похідним від назви, власне, того, що він тушить, тобто від слова «пожежа». У цьому реченні даний звʼязок описується. Проте назва професії є неповною – бракує того самого закінчення, яке допомогло цьому слову утворитись від первинного. Дитина має згадати, який саме суфікс або закінчення мають бути на кінці слова та вибрати його з-поміж кількох варіантів внизу, під малюнком. Коли учень перемістить правильний варіант на кінець слова, то пройде на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.1
Впізнаємо професію і будуємо слово
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися