Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Всі попередні рази, коли дитина працювала з прислівниками, питання використовувались як орієнтири для пошуку відповідного слова. Особливий акцент на них легко пояснити. Здебільшого кожна самостійна частина мови відповідає на невелику кількість питань: іменник відповідає на питання «хто?» «що?», прикметник – «який?», «чий?» тощо. Проте прислівники можуть відповідати на безліч питань, таким чином вони компенсують те, що не змінюються за граматичними категоріями. Проте цього разу дитина буде не підбирати прислівник до питання, а робити зворотні дії – підбирати питання, що підходить до вказаного прислівника. Виконання цього завдання закріпить знання з теми прислівників та допоможе дитині дійсно ефективно працювати з цими словами. На екрані перед учнем міститься малюнок – новий для кожного наступного рівня вправи. Цей малюнок представляє з себе більше, ніж просто набір деталей: є фон, купа різних елементів, деталей, кольорових предметів. Дитина завдяки такому сильному акценті на візуальній частині може легко скласти сюжет, вигадавши історію до цього зображення. Ілюстрації є малюнками, де зображено казкових персонажів. Знайти потрібне питання просто: лише на якесь одне відповідає вказаний прислівник. Проте, хоча виконати завдання легко, воно важливе, адже остаточно закріпить у свідомості та памʼяті дитини звʼязок між конкретними прислівниками та відповідними питаннями.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.11
Вибираємо питання до прислівника
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування