Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Серед займенників можна виділити кілька різноманітних розрядів, кожен з яких використовується з певною метою. Диференціація на розряди потрібна тому, що займенники не називають, а вказують на предмет, явище, якість, ознаку, кількість, істоту загалом на все, що називають іменники, прикметники та числівники. Тому займенників є відносно небагато – вони універсальні, і одним і тим самим займенником можна назвати різні обʼєкти, аби лише граматично вони підходили. Проте багато є різновидів займенників, і у ході виконання цього завдання дитина познайомиться з особовими. На екрані перед учнем міститься малюнок, де зображено персонажа та різних істот, оскільки саме звʼязок між ними здебільшого і вказує особовий займенник. Над малюнком міститься завдання, в тексті якого сформульовано, що саме має уточнити займенник. Наприклад, як дівчинка може називати птахів (займенником «вони»), або як дорослі будуть називати бабусю (займенником «вона»).. варіанти для вибору містять поряд із малюнком. Дитина вибирає правильний, керуючись саме граматикою. Займенник має правильно відображати рід, число та відмінок назви предмета, який він заміняє. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншим малюнком та новими персонажами.  Саме завдяки цій вправі учень розуміє універсальність займенників і те, як вони використовуються при називанні істот.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.3
Вживаємо особові займенники
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування