Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Мова відображає предмети, явища, події, які оточують дитину та зустрічаються у повсякденному житті. Тому саме через мову зручно пізнавати оточуючий свій у його багатстві. У ході виконання цього завдання дитина визначатиме серед групи предметів той, який є зайвим для виконання тої чи іншої дії, коли всі інші цей звʼязок мають. На екрані перед учнем міститься малюнок, наприклад, де зображено класну кімнату. Інші учні проходять певну тему, вчаться і здобувають знання. Поряд з ними є група предметів. Всі вони різні – за метою використання, розмірами, кольором, словами, якими ці обʼєкти називаються. Проте більшість з них обʼєднані чимось. Наприклад, вони використовуються при малюванні. Серед всіх цих предметів є той, який при малюванні не використовується. Його і треба вибрати дитині як зайвий предмет. Над малюнком є формулювання завдання, де вказано критерій вибору. Дитина спочатку уважно читає текст, після чого аналізує всі обʼєкти саме з точки зору того, наскільки вони підходять до цього критерію. Коли учень знайде зайвий предмет, то має натиснути на його зображення, після чого почнеться наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії. Проте на новому рівні як набір предметів, так і критерій, що їх обʼєднує, будуть вже іншими. Завдяки цьому завданню розвивається вміння дитини орієнтуватись у предметах навколишнього світу, а також – асоціативне мислення. Адже предмети можуть бути різними за всіма аспектами, окрім засобу їх використання, і учень має вміти повʼязати між собою ці обʼєкти навіть за таким, наче непомітним на перший погляд, критерієм.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.1
Зайві предмети
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися