Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Текст – досить велика за розмірами структура, що складається з кількох обʼєднаних спільною темою речень. Оскільки кожне з них саме по собі є завершеним повідомленням та цілком самостійною думкою, разом вони утворюють ще більший потік інформації. За допомогою навіть короткого тексту можна досить докладно розповісти про щось або просто розкрити певну тему. Це досить важливо, враховуючи комунікативну мету мови як такої. При цьому текст живе за певними законами. Спочатку йде зачин – окреслюється основна тема, якій присвячено цей текст. Потім йде розвиток подій, тобто розгорнутий опис цієї теми. Після цього йде розвʼязка – підсумок тексту. Обʼєми кожної такої частини варіативні, але у більшості випадків друга є найбільшою. У короткому тексті одне речення може грати певну роль. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься завершувати текст. Відповідно до описаної вище схеми закінчення тексту є спробою його підсумувати, зробити висновки щодо всього, що було стверджено у попередніх реченнях. Відповідно таким і має бути останнє речення. На екрані перед дитиною міститься новий для кожного наступного етапу завдання текст. Він має певну тему, окреслену у першому реченні та розгорнуту у наступних. Необхідно з-поміж кількох варіантів підібрати таке речення, що давало б підсумок тексту, робило б висновки на основі всього сказаного. Всі варіанти тематично повʼязані з текстом, але лише один підходить для виконання названої функції. Важливо, що ніяких додаткових засобів звʼязку між реченнями не буде – дитина має зробити свій вибір, керуючись лише сенсом останнього речення та своїм розумінням його ролі. Коли учень робить свій вибір та завершує текст, то може оцінити його цілісність та смислову взаємодію речень.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.5
Завершуємо текст
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися