Склади для слова є будівельним матеріалом, як і, скажімо, окремі літери та звуки. Щоправда склади вже вищого рівня і робота з ними дещо відрізняється від роботи з поодинокими літерами. Якщо пропустити одну букву у слові ,частіше за все вдасться вгадати його первинне написання та значення. Пропуск цілого складу здебільшого повністю заважає розумінню слова, тому до складів треба відноситись обережніше. Крім того, склади мають більш тісні звʼязки з граматичним значенням, адже є окремі закінчення, суфікси та приставки, які виражаються одним чи двома сталими складами. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься збирати слова зі складів, закріплюючи на практиці свої вміння працювати з цими мовними одиницями. На екрані перед учнем міститься набір складів – новий для кожного наступного етапу вправи. Вони знаходяться у хаотичному порядку, тож, як і було вказано вище, зрозуміти, яким словом вони мають стати у фіналі, важко. Тому є підказки. Першою є ілюстрація предмета, який цим словом має називатись. Другою підказкою є звукова кнопка. Учень натискає на неї, після чого чує правильний варіант цього слова. Далі залишається просто поміняти всі склади місцями так, аби вони утворили це слово. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання. Там буде інше слово, нові склади, малюнок тощо, проте механіка виконання вправи залишиться такою ж самою.
Учень/учениця:
- ділить дво-, трискладові слова на склади;
- вимовляє та\або розрізнює на слух вимовляння слів по складах;
- відрізняє правильний поділ слів на склади від неправильного.