Прислівник – самостійна частина мови, яка відрізняється від більшості інших тим, що вона є незмінною: у прислівника нема категорій роду чи числа, як у іменника, нема також категорії часу, як у дієслова. Проте прислівників є досить велика кількість, адже вони означають ознаку дії, стан або ознаку якості. Відтак і набір питань, на які відповідають прислівники, варіюється в залежності від конкретного випадку. У ході виконання цього завдання дитина навчиться впізнавати прислівники саме за питаннями. На екрані перед учнем міститься зображення персонажа, якому треба передати потрібне слово. Наявність цього героя є засобом посилення цікавості дитини до виконання завдання, адже цей персонаж завжди змальований яскраво та образно. Біля нього є набір слів. Всі вони частково схожі: можуть мати подібний корінь, деякі наближаються за значенням одне до одного. Проте лише одне з цих слів – прислівник. Дитина має зрозуміти, яке саме, після чого перенести це слово до порожньої ділянки біля цього персонажа. Коли дитина передасть йому прислівник, то пройде на наступний етап завдання. Орієнтиром у пошуку прислівника служитиме питання, яке називається у завданні, формулювання котрого знаходиться над малюнком. Отже, дитина читає завдання, знаходить в його тексті питання і шукає те одне слово, яке відповідає саме на нього. Питання різні, вони змінюються з кожним наступним етапом разом із малюнком та персонажем, проте завжди є питаннями прислівника. Завдяки цій вправі учень запамʼятовує, які саме питання стосуються даної частини мови і завдяки цьому впізнаватиме прислівники в будь-якому контексті.
Учень/учениця:
- розрізняє та використовує прислівники, розуміє різницю між прислівником і прикметником;
- розуміє ступені порівняння прислівників;
- вживає лексичні конструкції із прислівниками.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.