Звичні для дитини речі мають певні сталі характеристики, над якими зазвичай не задумується ніхто. Наприклад, колір. Ця вправа присвячена тому, аби дитина запамʼятала, як кольори повʼязані з тими обʼєктами, що її оточують кожного дня.
На екрані учень бачить художника, який намалював той чи інший предмет. Цей предмет є чимось досить звичайним для дитини та відомим їй у житті, наприклад, фрукт чи серце. При цьому цей художник використав тільки один колір для зображення цього предмету. Під малюнком, на якому зображено художника та його картину, дитина бачить кілька варіантів фарб, які міг використати художник. Учень має обрати правильний варіант – ту фарбу, якою малював художник цього разу. Коли учень зробить свій вибір, то переходить до наступного етапу вправи, на якому змінюється як картина митця, так і варіанти кольорів, які він використав. Образ художника є додатковим елементом вправи, який посилює ігровий аспект та вносить певний елементарний сюжет. Дитина з більшим бажанням взаємодіє з художником, ніж просто обирає кольори. Але разом з тим у ході виконання цієї вправи напрацьовуються важливі асоціативні ряди.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.