Колір предмета – одна з найважливіших його характеристик для сприйняття дитиною. У ході виконання цієї вправи учень тренує своє сприйняття кольору та вміння за цією ознакою робити певний вибір, використовуючи її як головний критерій для рішення.
На екрані дитина бачить певний предмет. Це звичний для неї обʼєкт, що зображений у вигляді деталізованого малюнка, який має один головний колір. Над цим предметом є кілька рамок. Всі вони різнокольорові, але тільки одна з них відповідає за цією ознакою предмета. Завдання дитини полягає у тому, щоб порівняти колір обʼєкта з кольорами рамок і вибрати ту, яка за цією ознакою відповідає обʼєкту. Після цього учень має самотужки перетягнути цей предмет у потрібну рамку. Важливо, щоб дитина вмістила обʼєкт у контури рамки. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, на якому його чекатиме новий обʼєкт та нові рамки. Всі кольори будуть інші, хоча механіка виконання вправи залишиться такою ж. Необхідність самотужки перетягнути предмет у відповідну зону на екрані є важливим для дитини ігровим елементом, який посилює цікавість учня до завдання.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.