Серед знань про зовнішній світ, які необхідні дитині, особливе місце займають відомості про спосіб харчування тих чи інших живих істот. Знання меню травоїдних та хижаків не тільки є корисним суто з практичної точки зору (особливо якщо дитина має домашніх улюбленців або хоче їх мати у майбутньому), а й показує нові сторони навколишнього світу. Визначенню того, що саме їсть та чи інша жива істота і присвячена ця вправа. На екрані дитина бачить малюнок тваринки, під яким зображено кілька типів харчів. Це завжди їстівні обʼєкти, але тільки один з них підходить для даного звіра чи пташки. Учень бачить малюнок тварини та вибирає з-поміж варіантів той єдиний, що дійсно відповідає гастрономічним вподобанням зображеного звіра. Після того, як учень таким чином нагодує тваринку, розпочинається наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії, але вже з іншими тваринками та новими варіантами їжі. Важливо, що всі малюнки досить деталізовані, тож учень без проблем впізнає знайомих звірів, а якщо натрапить на незнайомого, то відкриє для себе новий вид живих істот. Тому ця вправа буде особливо цікава юним любителям природи.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.