Певний рівень універсальності – ще одна позитивна риса мови, якість, якою дуже зручно користуватись у спілкуванні. За допомогою цієї універсальності інколи можна описати різні дії одним словом. Цьому й присвячена ця вправа. На екрані дитина бачить трьох персонажів, кожен з яких виконує свою дію, але при цьому два з цих зображень схожі. Наприклад, три ведмедики: один радіє, тоді як з тих двох, котрі залишилися перший злиться й погрожує кулачком, а другий – гнівається і ричить. Ці два останні ведмедики хоча й виглядають по-різному і можуть бути описані різними словами, дуже схожі. Тож їхні емоції можна описати одним словом. Це слово міститься у завданні до етапу вправи. Коли дитина з трьох зображень вибирає два, як підходять для цього терміну, то переходить до наступного етапу вправи. Всі малюнки мають багату деталізацію, завдяки чому легко зрозуміти значення близьких слів. Завдяки виконанню цієї вправи дитина вчиться більш вільно використовувати синоніми, завдяки яким можна не тільки більш багато описати певний процес, розкриваючи різні його сторони, а й вказати на спільність двох явищ, назвавши їх одним словом.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.