Мовленнєвий процес є багатоскладовим, але водночас і цільним. Люди використовують слова як засіб комунікації для повідомлення про події, опису та називання предметів, вираження своїх почуттів, мрій тощо. Але при цьому кожне слово має своє лексичне значення і є окремою одиницею спілкування. У ході виконання цієї вправи дитина вчиться розділяти мовленнєвий потік та розпізнавати у ньому окремі слова. На екрані учень бачить кілька картинок, під кожною з яких є кнопка з описом зображеного на малюнку. Дитина натискає на кнопку і чує опис. Після цього треба виділити одну з картинок – ту, опис якої має три слова. Це завдання є водночас і досить складним, бо дитина одночасно сприймає звукову та візуальну інформацію, але й дуже цікавим, бо кожен малюнок представляє собою яскравого персонажа або знайомий предмет. Навіть якщо дитина помилиться з вибором, вона все одно перейде до наступного етапу завдання, на якому побачить на екрані вже інший набір малюнків. Всі зображення тематично повʼязані між собою. Наприклад, фокусник, намет цирку та летюча рожева свинка, яка може бути цирковим номером. Тож можна говорити про наявність сюжетної складової у цій вправі, адже кожен новий етап вчить не тільки розрізняти кількість вимовлених слів, а й групувати об’єкти за спільною ознакою.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.