Слова можуть означати не тільки назву предмета, а й процес чи дію. Таким чином одним словом можна описати ситуацію. У ході виконання цієї вправи дитина буде тренувати у собі це вміння. На екрані учень бачить малюнок, на якому зображена певна ситуація. Наприклад, ведмідь, який спить у барлозі. Цей малюнок має багату деталізацію, тож дитина без проблем зрозуміє, що саме на ньому зображено. Також важливо, що стилістика малюнка досить близька до ілюстрацій дитячих книжок, має приємне оформлення та насичену кольорову гаму. Це важливо, адже саме завдяки цьому дитині цікаво переходити з одного етапу вправи до іншого. Отже учень бачить малюнок і має одним словом відповісти на питання про те, що саме зображено на екрані, у цьому випадку – що саме робить ведмідь. Під зображенням міститься кілька варіантів відповіді. Дитина обирає правильний (для цього прикладу – «спить»), після чого переходить до наступного рівня вправи, де бачить на екрані вже іншу ілюстрацію та інші варіанти того, як її описати одним словом. Це завдання допомагає дитині навчитися лаконічно висловлювати свої думки та описувати те, що вона бачить.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.