Колір є однією з ознак предмету, яка є досить важливою для зорового сприйняття, адже саме за допомогою кольору людина може мати певні чіткі асоціації з тим чи іншим предметом та його властивостями. За допомогою цієї вправи учень вчиться краще сприймати колір предметів. На екрані дитина бачить два обʼєкти. Над млаюнками міститься завдання, у якому чітко вказано, який за кольором предмет має бути виділений дитиною. Учень обирає вірний варіант, виділяє його та переходить до наступного етапу вправи. При цьому перехід на наступний рівень завдання здійснюється й у випадку помилкової відповіді. Важливо, що за допомогою цієї вправи не тільки більш чіткими стають асоціативні звʼязки між кольором та певними обʼєктами, а й розширюється словниковий запас слів. Адже не всі назви кольорів можуть біти відомими, тож у ході виконання завдання дитина знайомиться з новими назвами та бачить, як виглядають ці кольори. Всі предмети, намальовані на етапах вправи, упізнаються легко завдяки вмілому зображенню деталей. У їх зображенні можуть бути використані різні відтінки одного домінуючого кольору.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.