Розмір є поняттям досить простим для сприйняття дитини, але разом з тим і потребуючим кількох уточнень. По-перше, розмір сам по собі складається з кількох ознак: довжини, ширини та, у випадку з тривимірними предметами, глибини чи висоти обʼєкту. Але коли йде мова про обʼєкти однакової форми, то можна аналізувати їх розмір «в цілому», тобто не вимірюючи окремі сторони. По-друге, щоб взагалі мати можливість оцінити розмір того чи іншого предмету, необхідне порівняння. У ході виконання цієї вправи учень вчиться співзіставляти розмір схожих за силуетом предметів. На екрані зображені обʼєкти, форма котрих тотожна, але всі вони різного розміру. Учень має розставити тварин від найменшого на найбільшого. Після цього учень переходить до наступного рівня вправи, на якому бачить на екрані вже нове завдання та нові картинки. Це завдання допомагає дитині навчитись співзіставляти розмір предметів між собою, а також знаходити найменші та найбільші серед решти.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.