Тварини є чи не найцікавішою темою для дітей будь-якого віку. Спосіб життя звірів, їх характер та особливі ознаки викликають такий живий інтерес, що учні залюбки виконують вправи, пов’зані з цією темою. Це завдання допомагає дитині вивчити характерні ознаки тварин і разом з цим – розширити словниковий запас слів. Учень бачить на екрані дві тварини, які можуть бути зображеними трохи схожими, але при цьому у природі вони дуже відрізняються одна від одної за будовою та способом життя. Над малюнком міститься питання для конкретного рівня завдання. У цьому питанні міститься ознака, характерна тільки для однієї тварини з цієї пари. Завдання дитини – обрати та виділити цю тваринку. Коли учень це робить, то переходить до наступного рівня вправи. На моніторі зʼявляються вже інші тварини, а питання до етапу вправи змінюється. Перехід між рівнями здійснюється дитиною незалежно від того, чи вірний вибір вона робить впродовж виконання вправи. Навіть якщо учень помиляється, вірний варіант з’явиться на екрані. Ця вправа доповнює знання дитини про світ живої природи, чим буде особливо цікава учням.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.