За допомогою слів можна досить докладно описувати предмети. У ході виконання цієї вправи дитина навчиться за описом впізнавати той чи інший обʼєкт. Учень бачить перед собою кілька предметів. Всі вони досить схожі між собою, але мають кілька суттєвих відмінностей. Над малюнками є віршований опис, прочитавши який, учень зрозуміє, про який саме предмет йде мова, та вибере його з-поміж інших. Після цього учень переходить на наступний рівень вправи, де треба виконати приблизно аналогічну дію, але при цьому як зображені предмети, так і вірш-опис - вже інші. Рух між етапами вправи здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь дає дитина. Під час виконання цього завдання учень тренує своє вміння аналізувати зображені предмети. Важливо, що самі назви обʼєктів, які зображують на кожному з етапів, не називаються жодного разу. Тож дитині доводиться керуватись тільки своїм розумінням тих прикмет, про які він дізнається з опису. Особливо цікаво, що текстове наповнення завдання має віршовану форму, яка водночас легка для засвоєння і разом з тим приємна для процесу читання.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.