У спілкуванні роль слів не обмежується тільки називанням предметів та явищ. За допомогою слів можна виразити багато різних параметрів та підійти до того чи іншого предмету з різних сторін. Наприклад, описавши його ознаки. Ця вправа тренує вміння дитини розпізнавати та називати ознаки предметів. На екрані учень бачить два обʼєкти. Самі предмети не називаються, замість цього під малюнками відображені слова, які є характерними ознаками цих предметів. Але ці слова розташовані не у вірному порядку – під малюнком цибулі, наприклад, може бути написане слово «солодке». Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити слова під той предмет, який дійсно має ту ознаку, що цим словом передається. Коли дитина це робить, то переходить до наступного етапу вправи, на якому на неї чекатиме вже інша група предметів. Всі малюнки мають приємний стиль зображення та багату деталізацію, тож дитина без проблем впізнає предмети, що зображені на кожному рівні вправи. Це завдання не тільки дозволяє дитині краще усвідомити залежність предмета та його ознаки, а й розширює словниковий запас.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.