Предмети відрізняються один від одного не тільки за формою, кольором, розміром та іншими індивідуальними характеристиками, а й за дією, яку вони виконують. У словниковому запасі людини слова звʼязані один з одним саме за асоціаціями, і одна з головних з них – саме дії. Голка шиє, а пульт перемикає канали – кожен з цих предметів повʼязаний зі своєю дією, і коли дитина хоче вимкнути телевізор, вона не задумуючись починає шукати пульт, а не що інше завдяки цим асоціативним звʼязкам. Ця вправа допомагає поліпшити їх та розширити словниковий запас слів. Учень бачить на екрані кілька предметів. Напряму вони не називаються, але у вправі йдеться саме про те, яку роль кожен з них відіграє та яку дію виконує. У завданні вказано, яка дія має виконуватись предметом, що потрібен дитині. Учень знаходить потрібний предмет та нитискає на нього. Після цього дитина переходить до наступного етапу вправи (незалежно від того, чи вірний вибір вона зробила на минулому), де її чекатиме інший набір з предметів та інше формулювання завдання.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.