Поняття про ритм та риму вивчаються дитиною вже у середній школі, хоча перші відомості щодо них стають відомі значно раніше. Зазвичай різні типи рими зображуються схематично, але для того щоб зрозуміти саме це явище, достатньо просто ознайомитись з ним на практиці. Ця вправа присвячена першим крокам дитини у вивчені ритму та рими віршованих текстів. На екрані учень бачить два рядки тексту, який має внутрішню риму та можливість укладання рими. Саме можливість – бо рядки ці не повні, в них бракує останнього слова. Під цим віршиком дитина бачить два варіанти слова. Обидва з точки зору значення підходять для того, щоб доповнити фразу. Але тільки одне зробить її римованою. Дитина має підставити обидва слова і відчути, яке з них додає рими. Після чого дитина обирає правильний варіант і переходить до наступного етапу вправи. На новому рівні завдання учень бачить перед собою вже інший віршик. Навіть якщо дитина помилиться з вибором та обере неправильне слово, вона все рівно перейде до наступного етапу вправи, просто вірний варіант перед цим стане виділеним у завданні.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.