Слова можуть використовуватись задля виконання багатьох цілей. З їхньою допомогою можна висловлювати думки, виражати почуття та емоції та позначати певні дії та факти. А також можна називати певні предмети та явища. Зокрема велику кількість слів лексичного запасу мови становлять ті, що називають природні обʼєкти. Ця вправа присвячена тому, аби закріпити знання дитини назв домашніх та свійських тварин.
На екрані учень бачить кілька малюнків. На кожному з них зображено ту чи іншу тварину – незалежно від етапу завжди хатню або свійську. Над малюнками міститься завдання, у якому названо, яку тварину треба знайти дитині у ході виконання цього завдання. Учень має знайти і виділити або собаку, або корову, або іншу вказану у завданні тваринку, після чого переходить до наступного рівня вправи, де потрібно буде виконати аналогічну дію, але вже маючи перед собою зображення інших істот.
За допомогою цієї вправи дитина вчиться аналізувати зображення, розширює свій власний словниковий запас та запамʼятовує, які саме тваринки відносяться до хатній та свійських. Інтерес до виконання вправи посилюється завдяки високій якості малюнків.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.