Багатий словниковий запас слів є дуже важливим для повноцінного спілкування. Навіть досконале знання всіх граматичних правил мови, володіння письмом та гарна вимова є лише базою, тоді як самі слова у їх різноманітті і є інструментом для вираження думок, емоцій, почуттів. У ході виконання цієї вправи учень розширює свій словниковий запас слів, що повʼязані з фруктами та ягодами. На екрані дитина бачить кілька малюнків, що зображують ті чи інші плоди. Над малюнками є завдання, у якому конкретно вказано, який саме фрукт або ж яку саме ягоду треба знайти учню. Дитина вивчає малюнки і знаходить серед них той, який, на її думку, відповідає питанню завдання. Незалежно від того, чи вірний вибір зробила дитина, вона в будь-якому разі переходить до наступного етапу вправи, де необхідно виконати аналогічне завдання, але фрукти на малюнку будуть вже інші. Завдяки цій вправі дитина не тільки закріплює знання фруктів та ягід, а й розширює словниковий запас.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.