Хоча, звісно, кожного дня дитина стикається з безліччю предметів, але найулюбленішими з них варто назвати саме іграшки. Наразі їх є безліч видів. Кожен має свою назву, але разом з тим всі вони зустрічаються у кожної дитини: мʼячі, ляльки, мʼякі звірі тощо – безліч їх. Разом з тим таке різноманіття предметів дає хорошу можливість розширити словниковий запас дитини.
Учень бачить на екрані ряд обʼєктів. Всі вони є іграшками, при чому різними в усіх аспектах, тобто як зовнішньо, так і за призначенням. Учень має обрати у цьому ряді ту одну-єдину, яка вказана у завданні, що написано над зображенням іграшок. Коли дитина робить свій вибір, то переходить до наступного етапу вправи, у ході виконання якого треба кожного разу знаходити певну іграшку, хоча на різних рівнях предмети для вибору нові. Всі картинки мають приємний стиль зображення та досить багату деталізацію, тож впізнати улюблену іграшку, навіть якщо та має трохи інший колір, не буде для дитини складним. Дана вправа розвиває не тільки словниковий запас, а й тренує памʼять учня та його зосередженість.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.