Для розширення словникового запасу необхідно мати системний підхід.
Різні групи предметів вивчаються у ході виконання різних завдань. Зокрема ця вправа присвячена вмінню дитини розпізнавати їжу. На екрані учень бачить кілька обʼєктів, що повʼязані з їжею, наприклад, сосиски, сир та овочі. Серед картинок, на яких зображені ці предмети, дитині треба визначити та виділити ту, на якій саме овочі. Картинки підписані і дуже якісно ілюстровані, мають всі необхідні деталі, аби з впізнанням тої чи іншої групи їжі не виникло складнощів. Коли дитина виконує потрібні для вправи дії (аналізує зображення та виділяє ту картинку, яку вважає за потрібне), то переходить до наступного етапу вправи. Там теж треба буде серед кількох зображень знайти те, що відповідає цілі, поставленій у завданні, але групи зображених предметів вже будуть іншими. При цьому рух учня між рівнями вправи не залежить від правильності вибору варіантів відповіді на окремих етапах. Навіть у випадку помилки дитина проходить далі після того, як побачить правильний варіант.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.