Більшу частину часу дитина проводить вдома. Кожного дня вона бачить меблі, предмети інтерʼєру. Їй легко сприймати обʼєкти, з якими вона стикається так часто, але при цьому запамʼятати назви цих предметів не легше, ніж будь-які інші. Ця вправа присвячена саме засвоєнню цих назв.
На екрані дитина бачить ряд предметів інтерʼєру. Всі вони відрізняються один від одного, але є звичними для дитини, адже майже завжди їх можна знайти у будь-якій оселі. При цьому всі ці предмети зображені яскраво та досить деталізовано, тож не буде жодних проблем з ідентифікацією цих обʼєктів. Над картинками знаходиться завдання цього етапу вправи. У ньому є чітко сформульована мета – знайти певний предмет. Цей предмет конкретно називається, тож дитині треба лише відшукати його з-поміж інших обʼєктів та виділити, після чого учень переходить до наступного етапу вправи, де на екрані вже інші предмети, але всі вони повʼязані з меблями або ж з інтерʼєром житла.
Це завдання не тільки закріплює в памʼяті дитини назви меблів та інших предметів хатнього оздоблення, а й тренує увагу та памʼять загалом.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.