Кожного дня дитина, знаходячись вдома або виходячи просто погуляти у двір, стикається з багатьма речами, які використовуються людьми у побуті. Наприклад, з одягом та аксесуарами. Але щоб запамʼятати назви предметів, необхідно зосередитись на словах, що ці предмети називають. Ця вправа присвячена тренуванню вміння впізнавати особисті речі та, зокрема, предмети одягу. На екрані дитина бачить ряд предметів одягу. Над їхнім зображенням знаходиться завдання, у якому вказано, який саме предмет слід обрати на даному конкретному етапі вправи. Дитина має аналізувати побачене на моніторі, після чого обрати той предмет, що вказаний у завданні. Таким чином складається чітка асоціація між назвою предмета та його зображенням. Це дозволяє дитині краще вивчити, закарбувати у памʼяті ті назви предметів, які вона бачить кожного дня. Важливо, що після того, як дитина відповість, вона переходить до наступного етапу вправи, при чому незалежно від того, чи вдало вона відповіла, чи ні. Всі малюнки виконані деталізовано, тож проблем із розпізнаванням обʼєктів не буде.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.