Чим більш глибоко дитина проникає у сутність мови, тим детальніше вона може групувати ті чи інші обʼєкти, які за допомогою мови можна назвати. Ця вправа допомагає учню навчитись розпізнавати різні типи та види овочів.
На екрані дитина бачить кілька різних видів цих продуктів. Над малюнком, на якому вони зображені, міститься завдання, у якому точно вказано, який саме овоч треба виділити. Дитина аналізує картинку та вибирає серед овочів правильний. Всі малюнки, які зображують овочі, виконані якісно, мають високий рівень виконання та деталізації, і всі вони легко упізнаються дитиною.
Важливо, що ця вправа не тільки допомагає співвідносити слова і зображення, а й розширює словниковий запас учня. Адже серед овочів може бути і невідомий, але методом виключення, завдяки тому, що більшість овочів дитина все ж знає, вона вибирає вірний варіант. При цьому навіть у випадку помилки учень все рівно проходить далі, адже після відповіді (неважливо правильної чи ні) починається наступний етап, де на екрані зʼявляється зображення вже інших овочів. Також це завдання має значення для розвитку уваги та концентрації дитини.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.