Кожна дитина тією чи іншою мірою росте на казках та історіях. Ці історії просочуються в неї, стають невідʼємною частиною її поглядів та світосприйняття. А також – корисним інструментом для розвитку мовних навичок та розширення словникового запасу слів. Саме цьому й присвячена ця вправа.
На екрані учень бачить ряд предметів. Всі вони сюжетно повʼязані з тою чи іншою казковою історією або легендою. Над малюнками, що зображують ці предмети, написано завдання, у якому точно вказано, який саме предмет треба знайти серед інших. Таким чином у завданні цей предмет прямо називається, тож учню потрібно впізнати його та виділити. Таким чином дитина вчиться впізнавати предмети, згадувати їх, а у випадку, якщо вона все ж не знає цей обʼєкт, скоріше за все вона знає всі інші, тож методом виключення зможе обрати правильний варіант, а незнайомий обʼєкт запамʼятає. Після того, як дитина зробить свій вибір, вона переходить до наступного етапу вправи, де треба виконати дію аналогічного характеру, але вже з іншими предметами. Всі обʼєкти мають цікавий стиль зображення і хороший рівень деталізації.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.