Рідний дім є першим середовищем для вивчення навколишнього світу для дитини. Навіть коли вона вже підросте, різні обʼєкти, точне призначення яких вона ще не до кінця розуміє, будуть цікавити дитину. Це стосується, зокрема, тих предметі, що знаходяться на кухні. У ході виконання цієї вправи дитина запамʼятовує назви цих обʼєктів, розширюючи свій словниковий запас. На екрані учень бачить групу предметів, кожен з яких має те чи інше відношення до посуду чи кухні загалом. Над малюнками міститься завдання, у формулюванні якого вказано, який саме предмет треба знайти дитині. Коли учень робить свій вибір на користь того чи іншого обʼєкта, зображеного на картинках, він переходить до наступного рівня вправи. Для цього не обовʼязково відповісти правильно, адже і у випадку невдалого вибору дитина пройде далі, але спочатку побачить правильний варіант. На наступному етапі вправи теж потрібно обрати вказаний у завданні обʼєкт, що повʼязаний з кухнею або посудом, але, звісно, всі зображені на нових картинках предмети будуть вже іншими. Ця вправа окрім розвитку словникового запасу допомагає дитині також тренувати вміння зосереджуватись.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.