З граматичної точки зору всі слова поділені на частини мови. Але і з точки зору лексики є певна диференціація слів – тематична. При зовсім різних формах (кількість та послідовність літер тощо) ці слова обʼєднуються у групи згідно з тематикою предметів, які вони називають. Ця вправа присвячена назвам предметів особистої гігієни.
На екрані учень бачить групу обʼєктів. Всі малюнки зображують предмети, які тим чи іншим чином повʼязані з гігієною – зубні пасти та щітки, мило тощо. Над малюнками міститься завдання до етапу вправи, у якому вказано, який саме предмет треба знайти у ряді. Дитина читає завдання і знаходить цей предмет серед зображень. Таким чином учень вчиться зіставляти прочитану (прослухану) інформацію з побаченим. Це розвиває асоціативні ряди, які повʼязані з обʼєктами тої групи, якій присвячена вправа. Коли дитина обирає певний варіант, то переходить до наступного етапу вправи, на якому її чекають вже нові зображення, але завжди – предмети особистої гігієни. Таким чином розвивається словниковий запас дитини.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.