Транспортні засоби є важливою частиною життя сучасної людини. Враховуючи, як зросли відстані між різними місцями у межах одного населеного пункту, без транспортних засобів нині людині не обійтись. Ця вправа допомагає дитині запамʼятати назви різних видів транспорту, зрозуміти відмінності одного виду від іншого, розширити свій словниковий запас.
На екрані учень бачить кілька різних малюнків, на кожному з яких той чи інший тип транспортного засобу: літак, легкова автівка, мотоцикл тощо. Над зображенням міститься завдання до вправи, у якому сформульовано, який саме предмет треба знайти дитині у ході виконання цього конкретного етапу вправи. Учень аналізує малюнки та вибирає серед них той, що зображує предмет, заданий у завданні. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, де теж потрібно визначити певний транспортний засіб, але вже серед нового набору предметів. Паралельно дитина більше дізнається про цей вид обʼєктів. Особливо добре, якщо разом з дитиною вправу будуть проходити батьки, які пояснять різницю одного типу транспортного засобу від іншого, і пояснять небезпеку, яка чатує на дитину на проїжджій частині.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.