За допомогою слів можна не тільки називати предмети та події, що відбуваються у фізичному світі, а й описувати почуття та емоції, говорячи про світ внутрішній. Але поняття емоцій є досить абстрактним, тож засвоєння цих назв краще виконується через їхнє вираження, знайоме кожній дитині – міміку. На екрані учень бачить тваринок, міміка яких виражає певну емоцію. Завдання дитини полягає у тому, щоб визначити, який з персонажів відчуває емоцію, яка вказана у завданні, що знаходиться над малюнком. Далі, згідно з завданням, учень має виконати певну дію, наприклад, подарувати квітку тому ведмедику, який сумує. Вже після цього дитина переходить до наступного етапу вправи, де має виконати іншу дію, але теж повʼязану з емоцією. На кожному рівні нові завдання та нові персонажі, тож дитині цікаво проходити вправу, яка містить такий сюжет і має елементи інтерактивності.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.