Обʼєкти оточуючого світу можна умовно поділити на два види: істоти та неістоти. До першого виду належать живі створіння, тоді як до другого – предмети неживої природи або створене людськими руками. Вміти розрізняти ці два принципово різні типи обʼєктів - дуже важливо для дитини.
На екрані учень бачить кілька обʼєктів, серед яких є як істоти, так і неживі предмети. Завдання дитини полягає у тому, щоб вибрати та виділити той обʼєкт, який за цією ознакою відрізняється від інших. Наприклад, якщо у ряду всі предмети є істотами, окрім одного, то саме його і треба виділити, і навпаки. Після того, як дитина обирає той чи інший малюнок, вона переходить до наступного етапу вправи, на якому всі зображення на екрані змінюються. Малюнки істот та неістот виконані у цікавій стилістиці, яка нагадує ілюстрації до дитячих книжок: округлі форми, яскраві кольори, помірна, але виразна деталізація. Тож з упізнаванням вже знайомих обʼєктів в учня проблем не виникне. Важливо, що рух дитини між рівнями вправи здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь вона дає на питання кожного конкретного етапу.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.