У ході виконання цієї вправи дитина вчиться аналізувати зображені на екрані елементи малюнка, розуміти внутрішню логіку тої послідовності, яку вони утворюють та працювати з нею. Дитина бачить кілька обʼєктів, які повʼязані між собою певними логічними звʼязками. Наприклад, трьох котів, серед яких один дорослий, один є підлітком і ще один – малим кошенятком. При цьому всі елементи, що зображені на малюнку, знаходяться у хаотичній послідовності. Дитина має це виправити, поставивши всі елементи зображення на свої місця. Для прикладу, з котами це значить, що дитина ставить їх у послідовності зростання, від кошеня до дорослого кота. Після цього учень переходить на наступний рівень вправи, де бачить на екрані вже інші обʼєкти. Але логічні зв’язки та закономірності, які їх повʼязують, кожного разу трохи відрізняються, тож дитині доводиться на кожному етапі заново аналізувати малюнок. Це не тільки робить завдання більш цікавим, а й розвиває логічне мислення та здатність робити аналіз зображення. Важливо, що у випадку помилки дитина бачить на екрані правильний варіант виконаної вправи, після чого переходить до наступного етапу.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.