Емоції, почуття та риси характеру є дуже важливими для кожної людини, тож не дивно, що великий спектр слів будь-якої мови, в тому числі і української, присвячений опису саме їм. Це завдання присвячене тому, аби навчити дитину краще їх виражати. На екрані учень бачить два малюнки, на яких зображені схожі персонажі. Це можуть бути, наприклад, казкові звірі або герої улюблених дитячих історій. Загалом вони повністю подібні за винятком одного – їхня міміка виражає різні емоції. Над малюнками міститься завдання, у якому вказано, з яким із героїв потрібно виконати певну дію. Наприклад, дати апельсин саме усміхненій панді. Коли дитина аналізує зображення, робить вибір та виконує певну дію з одним із двох героїв, то (незалежно від правильності рішення) переходить до наступного етапу завдання. На новому рівні механіка вправи залишається, але змінюється малюнок на екрані, як в плані героїв, так і в плані емоцій, які вони виражають. Попри те, що ця вправа має суттєвий ігровий аспект, вона дуже корисна для розвитку словникового запасу слів, адже у ході її виконання дитина вивчає нові назви для емоцій та те, як вони виглядають.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.