Слова використовуються для опису тієї чи іншої ситуації. При чому зазвичай для цього достатньо назвати дію та того, хто (або що) цю дію виконує. Це завдання присвячене збільшенню словникового запасу слів дитини за рахунок великої кількості ситуацій, які можна описати.
На екрані учень бачить якогось персонажа (чи просто казкового звіра чи героя улюбленої історії), який виконує певну дію, скажімо, танцює. Під малюнком міститься два варіанти відповіді на питання про те, що цей персонаж робить. Дитина читає обидва слова-варіанти і вибирає правильний. Після цього учень переходить до наступного етапу завдання, на якому треба буде виконати приблизно аналогічну дію, але вже з іншим персонажем та новими варіантами відповіді. Всі герої, які зображуються на рівнях вправи, виглядають цікаво та приємно для дитини. Малюнки насичені кольорами та добре деталізовані. Тож різноманіття персонажів на кожному з етапів завдання дозволяє зберегти інтерес до вправи від першого етапу і до останнього. Це завдання не тільки допомагає дитині збільшити словниковий запас, а й навчає її описувати ситуацію, яку вона бачить.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.