За допомогою слів можна описати дію, ситуацію, предмет. Істинність слів виявляється тоді, коли ситуація співпадає зі словами, які її описують. Ця вправа присвячена вмінню дитини співзіставляти описане з зображеним. На екрані дитина бачить малюнок на якому зображено обʼєкти, що виконують певні дії. Зображення підписані, але слова, які описують малюнки не співпадають з тим, що там зображено. У ході виконання завдання учень має перемістити підпис до того малюнка, який з ним співвідноситься. Наприклад, на моніторі зображено двох ведмедів. Один з них йде, другий – спить. Відповідні слова й треба дитині самостійно розмістити під потрібним малюнком, тоді як на початку вправи вони переплутані, і спляча тваринка підписана як та, що йде, і навпаки. Після того, як учень помістить підписи під правильні зображення, він переходить до наступного рівня вправи, на якому його чекатиме вже інший набір картинок та нові підписи. Таким чином завдяки виконанню цієї вправи учень вчиться співзіставляти те, що він бачить, з тим, про що він читає. Ця вправа також є корисною для розвитку уваги дитини та вміння концентруватись.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.