Різні типи транспортних засобів призначені для руху у різних умовах та різними способами. Саме на відмінностях у діях, які вони виконують, міститься причина відмінності їхньої конструкції. У ході виконання цієї вправи учень вчиться співзіставляти той чи інший вид транспорту з дією, яку він виконує. Це допомагає краще зрозуміти, чому той чи інший транспортний засіб має певні деталі, а також створити у свідомості учня асоціативні звʼязки, які їй знадобляться у майбутньому. На екрані учень бачить набір з кількох предметів. Всі вони є транспортними засобами, але разом з тим кожен виконує певну, характерну тільки для нього дію. Наприклад, автівка, корабель та літак. Дитина, згідно з формулюванням завдання конкретного етапу, має вибрати той обʼєкт, що виконує певну дію, наприклад, літає (це буде літак). Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, де треба теж вибрати транспортний засіб за дією, але набір зображень вже інший, як і дія, за якою треба робити вибір. Ця вправа корисна для розширення словникового запасу учня. Всі зображення мають високий рівень деталізації та виконані у приємному стилі, що тільки посилює цікавість дитини.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.