Кожен вид тварин виконує певні характерні для нього дії. Собака гавкає та вертить хвостом, чайка літає над морем, а слон зриває листя хоботом. Дитина знає, як виглядають тварини, але не часто зосереджується на тому, що особливого ця чи інша тварина робить. Ця вправа допомагає створити сталі асоціативні звʼязки між тваринами та характерними для них діями, що покращить словниковий запас дитини. На екрані учень бачить кілька тварин. Всі вони зображені якісно, їх легко впізнати завдяки характерним рисам. Тварини у вправі не називаються, бо увага дитини звертається не на ті слова, що називають предмет, а на ті, що характеризують його за дією. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виділити саме ту тварину, яка виконує дію, що вказана у формулюванні цього завдання. Після того, як дитина виконає цю дію, вона переходить до наступного рівня вправи, на якому на екрані зʼявляється вже інша група тварин, серед яких треба вибрати одну вже за іншою дією.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.